Sanja-web

Kako zadržati rast digitalnog oglašavanja i u 2018. godini?

2
Oktobar 2017
Netokracija

Sanja Lalević-Cvetković, Media Manager u Direct Media, dala je intervju za Netokraciju.

Sa rastom digitalnog oglašavanja u Srbiji, raste i potreba za novim kadrom pa samim tim i dodatnom edukacijom te sertifikacijom čitave industrije. U razgovoru sa Sanjom Lalević-Cvetković, novoizabranom predsednicom Skupštine IAB Serbia, govorimo o izazovima za srpske digitalne oglašivače, novoj regulativi koja nam dolazi iz Evropske unije i trendovima za 2018. godinu.

Srbija je poprilično specifično tržište kada je digitalno oglašavanje u pitanju. Tu nema sumnje. Iako „veliki“ prema balkanskim standardima, po per capita utrošku na digital nalazimo se na samom začelju. Uprkos tome, u 2016. godini zabeležen je primetan rast digitalnog oglašavanja u Srbiji kada je čitav sektor porastao za čak 17,6% – ostvarivši vrednost tržišta od 23,7 miliona evra.

AdEx istraživanje koje se u Srbiji sprovodi od 2010. godine kada je i osnovan IAB Serbia, pokazalo je tako da je ovo ujedno i najveći rast digitalnog oglašavanja na domaćem tržištu otkako se istraživanje sprovodi. Iako kaskamo za evropskim standardima, Sanja pak ističe da postoji dosta toga što tek moramo da nadoknadimo kako bismo se približili nekim benchmark standardima ulaganja – no rast viši od evropskog proseka ohrabruje da idemo u tom pravcu:

Ključno je ukazivati na prostor koji je oglašivačima na raspolaganju, ali i na mogućnosti koje taj prostor pruža, od načina komunikacije do efekata i rezultata prisustava u digitalnim medijima.

Ceo intervju možete pročitati na http://www.netokracija.rs/sanja-lalevic-cvetkovic-iab-serbia-137202

Do sada najveći pomak za tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji ostvaren je upravo u toku prethodne godine.

Do sada najveći pomak za tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji ostvaren je upravo u toku prethodne godine.