Marija-web

MEDIJSKO TRŽIŠTE 2017, I deo: Intervju sa direktorima iz medijskih agencija u Srbiji

28
Decembar 2017
Advertiser Serbia

Marija Matić, Media Planning Director u Direct Media, govorila je za Advertiser Serbia u okviru intervjua sa direktorima medijskih agencija Srbije o medijskom tržištu u 2017. godini.

Razgovarali smo sa direktorima iz medijskih agencija o uspesima u 2017, o uticaju opštih tržišnih uslova na trgovinu medijskim prostorom, očekivanjima za 2018… Razgovor vodio Nenad Danilović

Našim sagovornicima postavili smo sledećih nekoliko pitanja:

Kako je za Vašu agenciju protekla 2017. godina?

Kako ocenjujete 2017. godinu u oblasti trgovine medijskim prostorom?

Koji globalni medijski, informacioni i marketinški trendovi će obeležiti sezonu 2017/2018 u oblasti planiranja i kupovine medijskog prostora?

Kakva su Vam očekivanja za 2018. godinu u pogledu poslovnih uslova rada Vaše kompanije?

Marija-Matic-DM-2Marija Matić, Media Planning Director Direct Media

…ocena uspešnosti agencije u 2017…Na kraju decembra, sa sigurnošću možemo da kažemo da je 2017. za nas bila veoma uspešna.
Kada bih je opisivala, možda bih pre svega rekla interesantna i izuzetno izazovna. U nekim trenucima delovalo je kao da nema predaha, kao da se potpuno izgubila bilo kakva sezonalnost posla koja je postojala do sada. Činilo nam se da nikada nije bilo više prezentacija, kampanja, izveštaja… ali evo, na kraju, kažemo: bila je ovo veoma uspešna i lepa godina za Direct Media.

Treba istaći i da smo osvojili nekoliko nagrada na prestižnim festivalima kod nas i u regionu, da smo se pozicionirali kao prva medijska agencija sa full service digital uslugom. Kroz društveno koristan rad i niz predavanja i učešća koje smo imali na svim značajnijim konferencijama, pokazali smo da nam je uvek veoma bitno i društveno dobro i unapređenje struke i industrije u kojoj smo. Nagrada za korporativno volontiranje je dokaz tome.

Za nas je najbitnije da smo se dokazali kao pouzdan partner kojem oglašivači pružaju puno poverenje da ih vodimo kroz složeni medijski ekosistem.

Ono što uvek ističemo, je da imamo odličan tim ljudi koji su najveća vrednost Direct Media.

Ceo intervju pročitajte na http://www.advertiser-serbia.com/medijsko-trziste-2017-deo-intervju-direktorima-iz-medijskih-agencija-srbiji/