Mitja-web

Mitja Tuškej: Strateško planiranje ne sme biti važno samo na papiru

2
Novembar 2017
Netokracija

Mitja Tuškej, direktor agencije Direct Media za tržište Slovenije, govorio je za Netokraciju o strateškom planiranju, važnosti praćenja kuda ide naša planeta, brendovi i način na koji potrošači razmišljaju.

Šta nosi budućnost? Za većinu nas to je želja da preživimo kraj godine i božićne kampanje, da se izborimo na sledećem pitch-u i da obnovimo ugovor za narednu godinu. Koliko zapravo razmišljamo o strateškom planiranju i da li nam je budućnost bitna samo na papiru? O ovoj temi i stanju marketinške scene na Balkanu, porazgovarao sam sa Mitjom Tuškejom, direktorom agencije Direct Media za tržište Slovenije.

DM_Mitja-800

Kada bih upitao svoje prijatelje i poznanike koji rade u marketingu gde vide sebe za 5 godina, većina njih bi odmahnula rukom uz odgovor da nemaju vremena ni živaca da razmišljaju o tome, već da im je na umu kampanja na kojoj trenutno rade ili klijent koji po treći put menja brif i vraća predlog kreative.

Sličan problem primetan je duž čitave industrije, na relaciji klijent-agencija-mediji, te ne bismo pogrešili kada bismo tvrdili da je strateško planiranje iliti briga o tome šta će biti u budućnosti jedna od poslednjih stavki na velikoj to-do listi mnogih kompanija i brendova.

Sa ovom tvrdnjom složio se i moj sagovornik, Mitja Tuškej, direktor agencije Direct Media za tržište Slovenije sa kojim sam popričao o njemu bliskoj temi i užoj specijalnosti – strateškom planiranju, ali i o generalnom stanju domaće i regionalne advertajzing scene. No, zašto je toliko izazovno predvideti trendove? Mitja započinje razgovor izjavivši kako je strateško planiranje rak rana – ne samo kod nas, već i u svetu.

Ceo tekst pročitejte na http://www.netokracija.rs/mitja-tuskej-direct-media-intervju-138640