Trendwatching-web

Način interakcije potrošača i kompanija menja se iz korena

13
Oktobar 2017
Nedeljnik

Gost ovogodišnje Direct Media Akademije, Dejvid Metin, direktor za trendove i analitiku Trendwatchinga, u razgovoru za Nedeljnik otkriva kako potrošači diktiraju trendove koji će obeležiti narednu godinu i na koji način nekadašnji ekonomski džinovi moraju da se prilagode da bi opstali u svetu tehnologija koji se svakodnevno menja.

Jedan od vodećih svetskih eksperata Dejvid Metin, direktor za trendove i analitiku na globalnom nivou kompanije Trendwatching, gostovao je na predavanju za 500 marketinških profesionalaca, održanom u Beogradu u okviru Direct Media Akademije.

Reč je o regionalnom edukativnom programu kroz koji je do sada prošlo više od 300 polaznika, a Metin je stručnjake iz oblasti marketinga upoznao sa glavnim trendovima u narednoj godini koji su važni kako za brendove, tako i za medije i marketinške agencije.

Direktor za trendove i analitiku Trendwatchinga otkrio je kako potrošači diktiraju trendove koji će obeležiti narednu godinu i na koji način nekadašnji ekonomski džinovi moraju da se prilagode da bi opstali u svetu tehnologija koji se svakodnevno menja.

Trendwatching, kako kaže Metin, najpoznatija je nezavisna svetska kompanija koja prati želje potrošača.

Možete li da nam približite Trendwatching i objasnite kako radite?

Naša opsesija su potrošački trendovi koji oblikuju očekivanja i ponašanje kompanija. Imamo veliku onlajn platformu na kojoj analiziramo te trendove kroz hiljade primera. Takođe nudimo alatke koje olakšavaju kompanijama da implementiraju trendove. Držimo i predavanja, poput ovog u Beogradu.

Ceo intervju možete pročitati na http://www.nedeljnik.rs/magazin/portalnews/nacin-interakcije-potrosaca-i-kompanija-menja-se-iz-korena/