Voljena-web

Najveći je izazov napraviti pravu stvar u pravo vreme!

29
Novembar 2017
Marketing mreža

Voljena Daničić, Head of Creative u agenciji Direct Media, specijalno za Marketing mrežu govori o kreativnoj industriji u Srbiji, mladim talentima i kampanji „Čuvaj se“ koja je ove godine osvojila brojne nagrade.

Kampanja “Čuvaj se” osvojila je Golden Sempler na upravo održanom festivalu u Portorožu. Ponosni?
Itekako. Na ceo tim! Na ideju, na energiju, na impact koji smo napravili. Ovo je jedna od onih ideja koja nije “odrađena”, već koju su svi akteri živeli tokom celog procesa. I to se vidi. Nagrada u kategoriji Best targeted campaign nam govori da smo zaista uspeli u realizaciji cilja. Podjednako smo ponosni i na reakcije ljudi, jer publika, kojoj je poruka bila namenjena je odreagovala, iskreno, bolje nego što smo mogli i da pretpostavimo.

Prešli ste na poziciju Head of Creative u agenciji Direct Media. Koliko je ova pozicija drugačija u odnosu na ono što ste ranije radili i koliko je kreativni sektor važan deo agencije u kojoj radite?
Pozicija Innovative and New Media Manager, na kojoj sam bila pre sadašnje pozicije, u osnovi nije mnogo različita, podjednako je važna, pošto je inovativnost i okrenutost ka novim tehnologijama smer u kome mi idemo već par godina. Direct Media Creative je još uvek malo, ali vrlo napredno odeljenje u okviru velikog medijskog sistema, imamo dovoljno talenta, znanja, iskustva, podrške i kapaciteta da iznesemo velike i važne projekte, koji na tržištu prave razliku. To što nam klijenti sve više pokljanjaju svoje poverenje i stavljaju nas pred nove izazove nam je pokazatelj da smo na pravom putu.

Ceo intervju pročitajte na https://marketingmreza.rs/najveci-je-izazov-napraviti-pravu-stvar-u-pravo-vreme/