Nevena-web

POGLED SA VRHA, III deo: Veliki praznični intervju sa liderima renomiranih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji

29
Decembar 2017
Advertiser Serbia

Nevena Kurtović, naš Managing Director u Fusion Communications, dala je intervju za Advertiser Serbia.

Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa vodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija u Srbiji porazgovaramo o postignutim ciljevima u prethodnoj godini, planovima za 2018. godinu, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati…Ovaj serijski intervju će biti objavljivan u segmentima tokom narednih dana…Razgovor vodio Nenad Danilović

Našim sagovornicima postavili smo sledećih nekoliko pitanja:

Kako je za Vašu agenciju protekla 2017. godina…Koji su značajni projekti i aktivnosti koje je Vaša agencija sprovela tokom ove godine koja je na izmaku?

Kako ocenjujete ovu poslovnu godinu u industriji tržišnih komunikacija?

Kakva su Vam očekivanja za 2018. godinu u pogledu poslovnih uslova u industriji tržišnih komunikacija?

Poželite nešto svojim klijentima i svim budućim oglašivačima u 2018.godini

nevena-kurtovic

Nevena Kurtović, Managing Director Fusion Communications

…značajni projekti i aktivnosti agencije u 2017…Godina koja je sad već za nama nam je bila veoma izazovna budući da su očekivanja tržista sve veća, da je dinamika promena u komunikacijama svake godine sve brža i da je naš zadatak ne samo da ispratimo sve već da se potrudimo da uvek budemo korak ispred, da anticipiramo promene i da se u njima prepoznamo. Nama su regionalni projekti i širenje obeleželi ovu godinu ali i kontinuirana uspešna saradnja sa dugogodišnjim klijentima ali i novim koji su nam doneli neke zanimljive ideje o kretanju agencije u narednoj godini.

…ocena poslovne godine 2017…Godina je uspešna onoliko koliko mi želimo da bude. Kao što sam već napomenula, komunikacije kao i marketing tržiste uopšte prolazi kroz konstante promene. Naše tržiste se još uvek često susreće sa nekom međufazom između ‘stare škole” i “digitalne trasnformacije”. Često čujem da imamo problematično tržište. Na nama je da ga menjamo, da prepoznamo gde su slabosti, mane, prednosti…i lagano da menjamo ono što nam smeta a da nadograđujemo ono što je dobro. Suočeni sa izazovima tržišta, motivisano smo da učmo i napredujemo i učetsvujemo u promenama istog.

…poslovna očekivanja u 2018…Očekujem da ćemo nastaviti da pratimo promene, uspeti da stvaramo nove, zanimljive projekte i da kolegijalno sarađujemo na tržištu.

…praznične želje & čestitke klijentima i budućim oglašivačima…Da budu hrabri u svojim komunikacijam i da zajedno pomeramo granice.

Ceo intervju pročitajte na http://www.advertiser-serbia.com/pogled-vrha-iii-deo-veliki-praznicni-intervju-liderima-renomiranih-agencija-trzisno-komuniciranje-srbiji/