Imlek

Čoko grad – Microsite

Mikrosajt je koncipiran kao platforma za celokupnu komunikaciju preko digitalnih kanala, od sada i ubuduće. S tim u vezi, planira se njegov postepeni razvoj, u skladu sa tekućim kampanjama i zahtevima klijenta.

Rešenje

Inspiraciju crpimo iz činjenice da je čovek homo ludens, tj. biće koje je stvoreno da se igra i da kada igra prestane, prestaje život. Sajt je orijentisan na konkretan sadržaj, koji ima za cilj da pokrene na akciju, da aktivira kako decu, tako i roditelje i probudi ono najlepše u njima. Vizuelni efekti se ne zanemaruju i prate kvalitet sadržaja. Ton komunikacije je zabavan, vedar, optimističan i najbitnije od svega, praktičan. Naš zadatak jeste da roditelje i decu kroz igru odvedemo u neki potpuno novi i zabavan svet, svet u kome se gaje prave vrednosti i uživa u svakom trenutku.

Rezultat

IAB Mixx Awards (2016) – Best microsite