Imlek

Be A Kid Moja Kravica – čokoladno mleko

Ova priča počela je tako što nam je klijent dao brif u kome jasno poziva na igru, tačnije želi da svi budemo deca. Koliko god godina da imate, uvek vam je lako da se „spustite“ na dečiji nivo. Realno, nikada nećete odbiti igru sa detetom i nikada nećete zbog toga zažaliti. Naprotiv, tokom, ali i nakon igre nećete skidati osmeh sa lica i skoro sigurno ćete zaboraviti na sve „velike“ brige koje će svoju veličinu izgubiti već sa prvim naivnim i iskrenim dečijim osmehom.

Rešenje

Fascinantna je činjenica da brend koji smo svi obožavali kada smo bili deca, a iskreni da budemo koji obožavamo i danas, nikada do sada nije imao kampanju. Nikada! Izazov je bio veliki, ali i naša sreća! I, šta rade deca kada treba da se igraju? Pa zovu drugu decu. Shodno tome, pokrenuli smo nove i moderne kanale komunikacije, aktivirali klince i klinceze i zaigrali se sa njima.

Rezultat

Ova kampanja je za nešto manje od mesec dana stigla do skoro pola miliona ljudi, koristila kanale koji nisu svakidašnji za komunikaciju u Srbiji i mamila osmehe sa svakim novim srkom, ovaj, selfijem…