Kome je stalo – gde nam rastu deca?

Nivea, Fusion Communications

Dečija igrališta u Srbiji su zapuštena i nema ih dovoljno, a trebalo bi da budu mesta na kojima deca rastu, porodice se okupljaju i na kojima se neguju prave vrednosti.
Pošto su upravo ovo vrednosti i samog brenda, NIVEA je postavila cilj da rekonstruiše što veći broj dečijih igrališta u Srbiji u okviru svoje CSR strategije.

Rešenje

Ideja je bila da se kroz kampanju “Kome je stalo gde nam rastu deca” izgradi jak emotivni odnos sa ljudima, pokrene u njima samima svest o važnosti ovog pitanja i samim tim ova donacija dobije što više na svojoj vrednosti.
Kroz integrisani pristup, doprli smo tačno i ciljano do onih ljudi kojima je stalo gde deca rastu.
Pozivajući odrasle kroz inscenirane dečije proteste, pred njih smo postavili izazov da se uključe u aktivističku debatu na Facebook-u i počnu da šalju fotografije uništenih dečjih igrališta sa tačnom lokacijom. Simultano, generisali smo informacije koje su nam bile neophodne i povećavali svest o problemu, što je stvorilo kroz vreme pritisak i na nadležne organe da podrže rekonstrukciju.

Rezultat

  • Nastanak jake Facebook zajednice sa visokim nivoom engagement-a
  • Izgrađeno je već 14 igrališta širom Srbije, a projekat obnove igrališta i dalje traje!
  • Plan je da u svakoj narednoj godini po 5 gradova dobije Nivea igralište
  • 37.900 lajkova na Facebook stranici
  • 16.691 YouTube pregleda
  • 89 PR tekstova i članaka u medijima
  • Nivea je ovu kampanju nagradila CSR Oskarom za 2013. godinu na globalnom nivou kompanije