Perwoll fashion katalog

Henkel

Kako diferencirati Perwoll kao deterdžent specijalne namene od tečnih deterdženata Persila i Ariela koji lagano povećavaju tržišno učešće zamenjujući tradicionalne praškaste deterdžente? To je bio brif za kampanju u kojoj je celu komunikaciju trebalo uklopiti u strategiju i imidž brenda i njegovu vezu sa modom.

Rešenje

Odlučili smo da kreiramo sopstveni kanal komunikacije – modni katalog gde će se predstaviti istorija brenda, sve varijante Perwoll-a i prednosti njihovog korišćenja za specijalne vrste tkanina, ali i edukovati potrosači i ojačati brand equity. Zato smo osmislili Perwoll fashion katalog, kao posebno izdanje u okviru Elle magazina. Zamolili smo modne urednike Elle, kao eksperte za modu, tkanine i trendove, da uređuju Perwoll katalog. Dali smo brendu premium format i poziciju za maksimalni vizibilitet, precizno targetirali trendsetere i povezali brend sa sadržajem koji dodatno ističe njegov brand equity.

Rezultat

Ocena klijenta: Out of the Box rešenje i nastavak kampanje u svakoj sezoni
Bonus rezultat: Da je reč o vrhunskoj egzekuciji govori i činjenica da je Stefano Gabana, član popularnog modnog brenda, na svom Instagram profilu postavio naslovnu stranu upravo Perwoll kataloga.