Rompetrol Efi X

Rompetrol, Bugarska

Rompetrol je lansirao novo gorivo bez aditiva – Efix sa zaštitom motora kao glavnom prednošću proizvoda. Trebalo je zainteresovati zajednicu fanova auto industrije, muškarce prvenstveno i sve one koji gaje interesovanje prema automobilima i njihovim performansama.

Rešenje

Proizvodu smo dali epitet – izbor eksperata. Kako bismo pridobili poverenje uticajnih lidera u tematskim forumima, kreirali smo Efi – prelepu devojku kojoj je potebna pomoć Internet korisnika kako bi popravila svoj automobil. U interakciji sa Efi na posebnom sajtu, posetioci su mogli da joj postavljaju pitanja o prirodi problema sa autom i dobiju odgovore koji su ukazivali na rešenje. Posetioci su dobijali video odgovor na svako pitanje da bi, korak po korak, saznali da se radi o problemu sa benzinom. Efi i dalje živi na Facebook-u sa više od 400 prijatelja. U medjuvremenu je postala glavna junakinja mnogih vesti  i internet diskusija.