Usudi se da pokažeš nežnost

Mondelez, za tržišta Srbije, Hrvatske, Crne Gore i BiH

Milka brend je u 2011. lansirao globalnu kampanju „Usudi se da pokažeš nežnost“ koja brend predstavlja kroz novi i drugačiji pristup u kategoriji proizvodjača čokolade. Naš zadatak je bio da najširu ciljnu grupu ubedimo da čokolada ima moć da probudi njihovu nežnu stranu i na taj način podignemo prepoznatljivost brenda na tržištima Srbije, Hrvatske, Crne Gore i BiH.

Rešenje

Kreirali smo sveobuhvatnu kampanju u tri faze koristeći sve kanale koji će moći da prenesu poruke brenda. Kampanja je započela istraživanjem koliko smo u stvari nežni, a mediji su bili preplavljeni PR tekstovima koji je trebalo da skrenu pažnju na nedostatak nežnosti i emocija u svakodnevnom životu. Tizer kampanja u PR-u, potpomognuta banerima na internetu imala je za cilj da probudi svest o tome da su se nežnost i pažnja izgubile u ubrzanom tempu života savremenog čoveka. Lansirna faza je počela emitovanjem spota na televiziji koji je u toku kampanje videlo 12.5 miliona ljudi u EAM regionu. Na Facebook stranici „Usudi se da pokažeš nežnost“ u četiri zemlje imali smo 40,000 lajkova I 300,000 angažovanih fanova. Na naslovim stranama medija u regionu su osvanule poruke nežnosti, kao i na 500 lokacija sa led ekranima i bilbordima i impresivnim displejevima u radnjama. U završnoj fazi kampanje ohrabrivali smo nežnost među ljudima. U direktnom kontaktu sa 90,000 ljudi u 14 gradova regiona poklanjali smo specijalne Milka čokoladne poklone koji su na sebi imale poruke nežnosti.

Rezultat

  • Svest o Milka brendu kao nežnom savezniku u poklanjanju emocija onima koje volimo porasla je do neslućenih razmera
  • U Sloveniji je udeo Milke u kategoriji bio najveći u predhodne tri godine
  • Top of mind awarennes u Hrvatskoj skočio je sa 48% na 60 %
  • Ad awareness u Srbiji je porastao sa 77% na 88%, a rezultati prodaje su bili izvanredni