Nevena-Kurtovic-1-1200x800 crop

Znanjem pomažemo drugima i menjamo svet

31
Mart 2017

UEPS
Nevena Kurtović, direktorka Fusion Communications, dala je intervju povodom bronzanog priznanja dobijenog za Nurdor Srbija kampanju “I ja se borim” na UEPS-ovom tradicionalnom konkursu.

Na UEPS-ovom tradicionalnom konkursu u kategoriji društveno odgovornog projekta dobili ste bronzano priznanje za kampanju I ja se borim koju ste radili za Nurdor, čiji ste komunikacioni partner već treću godinu. Možete li nam nešto više reći o samom projektu?

Kampanja “I ja se borim” koju smo započeli prošle godine zajedno sa udruženjem NURDOR, a pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja, nastala je da rasvetli i dalje prisutnu tabu temu bolesti kancera i samoj borbi protiv te opake bolesti, kao i da odgovori na pitanja kako prepoznati bolest na vreme, kako se boriti sa njom, i kako i na koji način svako od nas učestvovati u stvaranju široke mreže solidarnosti. U cilju pomoći i podrške obolelim mališanima i njihovim porodicama, prikupljamo sredstva za izgradnju novog dečjeg hemato-onkološkog centra u Nišu. Do sada, tokom kampanje „I ja se borim!“, zahvaljujući velikom broju pojedinaca i kompanija, prikupljena su sredstva za prvu fazu izgradnje novog odeljenja. Prva faza je, po planu, završena krajem 2016. godine – novi objekat je izgrađen i stavljen pod krov. Ove godine na Svetski dan dece obolele od raka, organizovali smo humanitarne skupove na trgovima, glavnim ulicama i šetalištima širom Srbije. Tačno u 13 časova u nebo nad Srbijom pušteno je hiljade balona u znak podrške svim mališanima koji se leče i u znak sećanja na one male superheroje koji više nisu sa nama. Kampanju je podržao i veliki broj poznatih ličnosti: Slavko Beleslin, Marija Radmanović, ekipa Državnog posla, Zoran Kesić, Oliver Katić, Zvonimir Đukić Đule, Hristina Popović, Vanja Grbić, Ivan Ivanović, Dragan Mićanović, Marko Simonović, Nenad Pagonis, Andrija Gerić i Vasa Mijić, Marko Gvero, Mihael Dudaš, OK Vojvodina NS Seme, Zoran Baranac. Na ovaj način nastavljamo kampanju u cilju prikupljanja sredstava za drugu fazu izgradnje. Ukupna vrednost druge faze projekta iznosi 50.000.000 dinara, a zahvaljujući donacijama, do sada je prikupljena polovina sredstava.

NURDOR je asocijacija koja olakšava živote deci oboleloj od raka i njihovim najbližima pružajući praktičnu, emotivnu i materijalnu podršku. Koliko se razlikuje rad na (da kažemo) standardnim projektima i klijentima u odnosu na jednu ovakvu, delikatnu i vrlo osetljivu temu?

Neretko se zapitamo radeći u komunikacijskoj industriji kakav je smisao posla kojim se bavimo. Vrlo brzo nas svakodnevica natera da se setimo – to je mogućnost da koristimo svoje znanje kako bi pomogli drugima i menjali svet u kome živimo. Draž našeg posla je u mogućnosti pomoći onome kome je to neophodno i samim tim zadovoljstvo rada na ovakvim projektima je veće od rada na standardnim projektima.

Koliko god se uradi u ovakvim kampanjama, uvek se ima još nešto dodati. Nastavljate li rad na tom projektu i saradnju sa NURDOR-om?

U Srbiji svakoga dana jedno dete otpočinje borbu protiv raka! Nažalost, skoro svake nedelje jedno dete izgubi tu bitku. Svake godine broj obolelih mališana je sve veći. Kada se otkrije na vreme i pravilno leči rak se može pobediti! Upravo zbog ovakvih činjenica, Fusion tim nastavlja rad na ovom projektu u saradnji sa NURDOR-om i ujedno pozivamo sve kompanije i ljude dobre volje da se uključe u ovu borbu kako bi poboljšali uslove lečenja malih heroja. Naša podrška im je neophodna!

Na čemu je fokus vaše agencije tokom ove godine?

Godine napornog zajedničkog rada i velikog iskustva iz različitih oblasti koji je spojio tim “Fusion communications” agencije, postao je osnov naše sigurnosti sa kojom danas velike ideje pretvaramo u realnost. Svesni smo odgovornosti prema zajednici i prema poslu. Tu smo ne samo za kratkoročne kampanje, već i za pouzdanu i dugoročnu saradnju koja se često na zadovoljstvo svih pretvori u partnerstvo.